Omega-3 zsírsav

Ausztrál kutatók halolaj-kapszulákkal kísérleteztek, és kimutatták, hogy azok képesek csökkenteni a szívritmus-zavar kialakulásának esélyét.
Telítetlen zsírsavakat tartalmazó halolajkapszulák szedése jelentősen csökkenti a beteg szív hajlamát életveszélyes ritmuszavarokra. Ausztrál kutatók vizsgálatainak fontos eredményét az egyik legtekintélyesebb nemzetközi szakfolyóirat, az American Journal of Cardiology közölte.
Folytatás>>

Az vagy, amit megeszel!
Brit és amerikai kutatók kiderítették, hogy jóval szorosabb az összefüggés az étrend és a viselkedés között, mint ahogyan azt korábban gondolták - most az omega-3 zsírsavról derült ki, hogy igazi "viselkedés-javító" csodaszer.
Folytatás>>

Elhízásra hajlamosító zsírsavak
Amerikai kutatóorvosok szerint egyes zsírfajták jobban hizlalnak, mint a hasonló kalóriatartalmú, de más kémiai szerkezetű egyéb zsírok.
Folytatás>>

Táplálkozással módosítható szembetegségek
A tengeri halakban található omega-3 többszörösen telítetlen zsírsavak fogyasztása védhet egyes súlyos szembetegségek kialakulása vagy azok súlyosbodása ellen. Kutatók most megtalálták ennek a korábban már leírt jelenségnek a tudományos magyarázatát is, ami nagy előrelépést jelent a gyakorlati felhasználhatóság irányában.

Folytatás>>

| Kristálytanfolyam | Reiki Tanfolyam | Tantra jóga tanfolyam |

| Pszichosebészet tanfolyam | Regresszió tanfolyam | Virágenergetika tanfolyam |